Nog 33 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Mandy en Willeke - WaarBenJij.nu Nog 33 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Mandy en Willeke - WaarBenJij.nu

Nog 33 nachtjes slapen!

Door: Willeke en Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy en Willeke

01 Oktober 2012 | Nederland, Uden

Welkom op ons waarbenjij.nu reisdagboek!

Allereerst willen wij jullie allemaal bedanken. Niet zozeer dat jullie aan ons denken, (daar gaan wij natuurlijk al vanuit!) maar meer omdat jullie de afgelopen ‘jaren’ veel naar ons hebben moeten luisteren en met ons hebben moeten aftellen. Even kort hoe het allemaal begon…

Willeke tekende op de basisschool al over Australië. Een droom van jongs af aan..

In 2010 ontstond het gezamenlijke idee..

In 2011 kwamen de plannen..

In 2012 kreeg het avontuur echt vorm..

We werkten beiden een beetje extra in Bernhoven om onze 540(!) uren te sparen. Mandy werkte daarnaast ook nog (enkele) uren bij Pantein om alles te kunnen financieren.
Nog 33 nachtjes slapen en dan begint ons grote Australië/Nieuw-zeeland avontuur! Helemaal naar de andere kant van de wereldbol om 3 maandjes van de zon (en een heleboel andere dingen) te gaan genieten!

En dan nu… is het ECHT bijna zover!

Onze trip in het kort: We starten op 6 november in Cairns, dat in het noordoosten van Australië ligt. Per campervan rijden we naar Melbourne. Een tripje naar Tasmanië mag dan niet ontbreken. Vanaf daar huren we een auto en zullen we met de kerst op Kangeroo island verblijven. Erg vervelend allemaal;) We vliegen naar centraal Australië om Ayers rock te bewonderen. Vanuit daar zullen we terug naar Sydney vliegen om oud op nieuw te gaan vieren.
Vanuit Sydney vervolgen we de reis op 1 januari naar Auckland dat in het noorden van Nieuw Zeeland ligt. De komende maand reizen we per backpackers bus. Het enige dat vanaf dat moment vast ligt is dat we op 3 februari het vliegtuig vanuit Auckland terug naar Amsterdam moeten nemen.

No worries.. in 2013 komen we weer terug om vervolgens gewoon weer ‘jaren’ al onze verhalen en avonturen met jullie te delen!

Natuurlijk houden we jullie op de hoogte met een reisverslag dat we regelmatig op deze site zullen plaatsen. We vinden het leuk om dan ook iets van het koude kikkerlandje te horen.

Liefs Willeke en Mandy

• 01 Oktober 2012 - 19:41

Mimke:

Wat leuk dat wij in gedachten met jullie mee mogen op reis!

• 01 Oktober 2012 - 19:58

Williejan En Jacoline:

Hallo dames,

Het eerste begin is gemaakt. Na deze inleiding hopen wij natuurlijk op veel mooie en enerverende reisverslagen en niet te vergeten foto's. We gaan jullie op de voet volgen!!!

• 01 Oktober 2012 - 20:04

Cindy:

Hey meiden,

Ook ik wens jullie enorm veel plezier die 3 maanden. We zullen jullie zeker gaan missen hier, maar via deze site, facebook, whats app etc. zullen we wel contact houden. Zeker zullen we jullie jaloers maken hoe het hier zal gaan in het koude kikkerlandje, maar dat zal niet opboksen tegen jullie ervaringen en verhalen daar!!
    Nogmaals heel veel plezier en geniet ook daar van het onderwaterleven, want daar ben ik ook reuze jaloers op!

Dikke kus en knuffel!!

• 01 Oktober 2012 - 20:20

Mama ( Helmie):

Meiden,

Super leuk voor jullie.
    Ik zal jullie zeker helemaal gaan volgen en met jullie mee genieten van alle avonturen die jullie hopelijk aan ons gaan schrijven. Ik tel voor jullie de dagen mee af maar Willeke wat zal ik je ook gaan missen!
    Veel plezier en genieten maar

xx mama

• 01 Oktober 2012 - 21:36

Peter Trudi Anne En Lise:

Hoi dames,

Nou wij willen ook wel weten hoe het jullie zal gaan in jullie avontuur. En of het hier koud is of sneeuwt, dat willen jullie helemaal niet weten. Ha ha.
    Wij blijven jullie in ieder geval volgen totdat jullie weer terug zijn.

Veel plezier en geniet van deze lang gekoesterde reis.

Groeten uit Volkel

• 01 Oktober 2012 - 22:40

Denise:

Heel veel plezier dames! Geniet van de mooie tijd daar en hou ons goed op de hoogte van alle leuke dingen.

• 01 Oktober 2012 - 22:42

Pap En Mam (Bertie - Ria):

Lieve meiden,

Na al het harde (over)werken en goede voorbereiding
    kunnen jullie gaan genieten van een welverdiend avontuur
    En geweldig dat we zo steeds" mee kunnen reizen" .
    We zeggen geniet met volle teugen, maak er een onvergetelijke reis van.
    We tellen inderdaad de dagen van vertrek voor/met jullie af,
    maar ons vader- en moederhart telt straks ook de dagen weer af
    tot jullie weer gezond en wel terug zijn.

xx pap en mam

• 02 Oktober 2012 - 08:00

Maria B:

Hoi Willeke en Mandy,
    Ik wil jullie heel veel plezier wensen voor de komende maanden!! En natuurlijk ben ik stik jaloers op jullie! De voorbereiding was in ieder geval goed. ( Kan niet anders als je in Geffen belandt!!) Dus die reis: dat is wel okè!! Kijk nu al uit naar jullie reisverslagen! Heel veel plezier en geniet!!!!!!
    Groetjes Maria

• 02 Oktober 2012 - 14:54

Moniek:

He dames,

Inderdaad al veel moeten aanhoren, maar dat luisterend oor was er zeker
    Leuk om jullie plannen telkens opnieuw te horen, al waren de gedachtens van jullie niet altijd hetzelfde;)
    Ik ben erg benieuwd naar jullie reisverslagen, maar eerst nog een maandje hier bij ons!
    Daarna nog een leuk uitzwaai-feest en de reis kan definitief beginnen!

Liefs Moniek

• 02 Oktober 2012 - 18:55

Ilvy:

Hey meiden,

Inmiddels nog maar 32 dagen te gaan! Het komt nu echt dichtbij! Inderdaad al veel over jullie aankomende avonturen gehoord, maar het is ook iets fantastisch wat jullie mee gaan maken! We hebben nog een maand, maar ik wil jullie via deze weg alvast een hele fijne tijd toewensen en heel veel succes met de laatste voorbereidingen. Ik ga jullie zeker volgen en natuurlijk houden we ook contact via mail, sms & whattsapp!

Heel veel liefs,
    Ilvy

• 08 Oktober 2012 - 14:52

Sabine:

Tja en nu....zijn er nog maar 26 nachtjes slapen, toch? Ik tel mee af en ben nu al benieuwd naar de foto's en de verhalen:) De nagellak komt spoedig je kant op, Mandy! En Willie, tot snel!

• 11 Oktober 2012 - 12:22

Miranda En Marcel:

Hoi Mandy en Willeke,

Te gek wat jullie allemaal gaan ondernemen. Wij worden bijna jaloers!
    Succes met de nachtjes aftellen voor jullie grote avontuur.
    Wij zullen jullie zeker gaan volgen en zullen zeker een keer een reactie geven hoe het hier in Nederland allemaal gaat.

Groetjes van Miranda&Marcel, de duikmaatjes

• 20 Oktober 2012 - 04:19

Nathalie:

Hoi Willeke en Mandy,

Inmiddels is het volgens de aftelposter nog ongeveer 2 weken!! het schiet al op!!
    Fijn dat we jullie middels deze site kunnen volgen, missen we jullie misschien iets minder ;-)
    Heel veel plezier gewenst! Geniet!!!!!

Liefs Nathalie

• 23 Oktober 2012 - 15:37

Oma Boekel.:

Hoi Willeke en Mandy.
    Leuk dat jullie samen deze reis mogen gaan maken.
    Je heb er allebij heel veel voor moeten werken om dit zover te krijgen.
    Wensen we jullie een fijne vakantie toe.
    Wij volgen jullie op de voet via de laptop
    Willeke en Mandy tot 3 Nov.

Groetjes Opa en Oma.

• 06 November 2012 - 21:35

Judith:

Waiting for the first pics and news. Hope you´re doing fine. Greetz to my beloved Australia!

• 06 November 2012 - 23:20

Suzanne V L:

Hoi Mandy en Willeke, als het goed is zit jullie lange reis er nu op en zit je lekker in de zon in Cairns. Hopelijk is de reis goed gegaan en kun je nu lekker gaan genieten.
    In dit kikkerlandje heb ik vanochtend de auto moeten krabben en is het dus nat en guur......dan zijn jullie ook weer op de hoogte. Veel plezier en groetjes,
    Suzanne